tisdag 3 juni 2014

Tiden läker alla sår

Han har fortfarande inte ringt och hans bror svarade inte heller.

I går morse så ringde jag sfi och skatteverket.
Sa att han har flyttat tillbaka hem.

Skatteverket tog hans alla hans telefonnummer och så ska det tydligen skickas vidare till utredare.
Vad det nu betyder, de ska väl kolla vart han befinner sig, har väl med att betala skatt osv att göra.
Antar jag.

I dag vaknade jag, låg kvar i sängen och tänkte på en massa saker.
Efter en lång stund så kom jag på mig själv, jag har inte tänkt någonting på honom, inget!

Fan vad skönt! Det var inte tungt i bröstet heller. :)

Jag låg och tänkte på skolan, praktik osv.

Det är väl som det sägs, tiden läker alla sår.

I morgon ska jag till sjukhuset och sövas.
Min kompis följer med och håller mig i handen. :)
Min styvfar kör mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar