onsdag 11 juni 2014

Hunden morrade!


Jag vet inte vad som tog åt mig!

I går när var ute med hunden och vi började närma oss hemmet, så släppte jag honom lös.

På en parkbänk lite längre fram så ser jag en kvinna med en hund.

Hjärtat börjar banka, det är ju hon vars hund angrep min hund 2012!!

Jag bad min hund gå fot och då vi närmade oss så tittade jag upp igen.
Hennes hund var lös och började gå snabbare och snabbare mot oss.

Fort som fan lyfte jag upp min hund!

Jag gick förbi henne och hon ropade på sin hund.

Då jag hörde namnet på hunden så var det som om någon annan tog över min kropp och sa:

"Jaha! Är det din hund som heter ..... din hund har angripit min hund, dig har jag polisanmält!!!"

Hennes hund cirkulerade runt mina ben.
Jag gick snabbt men ändå inte för snabbt mot min port.
Ville ju inte trigga hennes hund genom att springa.

Hon blev arg!

"DU SKA INTE HA DIN HUND LÖS!
Hon ropade på sin hund högt och argt flera ggr.

Men hennes hund fortsatte att gå efter oss och han hade börjat morra!

Jaha... snart kommer jag att få uppleva hur det känns att bli biten i benet.
Jag hade shorts....
Mitt hjärta slog hårt.

Hon fortsatte att skrika:

"DET ÄR FÖRBJUDET I STOCKHOLM ATT HA SIN HUND LÖS!!!"

Fort som fan, fast lagom ;), så försvann jag in i min port och hon gick.

PUH!

Berättade detta för min kompis som sa:

"Va?! Sa du så till henne?? Du vet ju att hon är en alkoholist och att hennes hund är argsint.
Hur tänkte du? Du ska inte säga nåt sånt, det kunde ju gått illa!"

Hhahahahahaha

Jag vet!!!
Jag tänkte på det sen, vad fan gjorde jag?

Orden bara hoppade ut ur mig!

Det var väl onödigt.
Tänk om hon känner igen mig då vi går ut nån annan dag och hon går förbi?

Hm......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar