lördag 21 juni 2014

"Blä" dagar....

Jag kan vakna vissa mornar och redan ha skrivit halva mitt blogginlägg i huvudet.

Men nu sitter jag här och har ingen lust att skriva....

Jag har märkt att jag inte har lust till något den senaste tiden.

Har svårt att skratta, när andra berättar nåt, det kommer lixom inget.
Jo, en gång åt min hund. :)

Jag är dålig på att städa, diska, jag har köpt insynsskydd till min balkong, den står fortfarande i hallen sen några dagar tillbaka. Jag har köpt målarfärg till vardagsrumslisterna, målarburken står fortfarande i hallen.

Jag är tankspridd, glömmer saker, gör små missar i trafiken, det stör mig verkligen för är det något jag kan så är det att köra bil, tycker jag.

Jag gick en promenad i dag med en kille som jag känt länge men inte träffat på evigheter.
Jag hade inget att säga.... kändes jätte krystat.

I går var jag inne på en dejtsida, hittade en kille som gått i samma skola som mig och vi har varandra på fb. Så jag skrev "hej", vi började att skriva till varandra.

Samtidigt så fick jag ett brev från en kille som visade sig att också vara från min gamla skola.
Vi började också att skriva till varandra.

Jag nämnde för killarna att jag skrev med den andre också och det visade sig att de umgås jätte ofta med varandra och går ut tillsammans.

Då skrev en av dem att jag borde gå ut med dem i helgen.

Så i dag ska de gå ut och tanken är att jag ska åka dit där de är.

Jag känner dem väldigt ytligt men man bör våga saker och komma utanför dörren.

Det kanske blir jätte kul och är det tråkigt så är det bara att åka hem.

Fast mitt humör alltså...fy fan...hoppas det vänder snart.
Just nu känner jag inte för att gå utanför dörren, jag känner mig ful och tråkig....

Blä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar