fredag 24 juli 2015

Vad fan hände?

Ja, vad fan är det som händer?

Sonen var hos oss i går.
Det gick bra och killen var jätte kärleksfull mot mig som vanligt.

Då han lämnade sonen så var han borta en timme.
De bor 5 min härifrån.

I morse så såg vi att han hade han fått mess av sitt ex i går.
5 minuter efter att han hade lämnat sonen i går.

"Fan, jag älskar dig."
"Kan du inte ringa i morgon, vi måste prata, vi saknar dig."

Jag reagerade lite men sa inget.

Då han hade åkt så kunde jag inte hålla mig, så jag ringde upp honom.

"Vad hände i går?"

"Jag hämtade sonen och lämnade honom. Inget mer. Eller tror du att jag hade sex med henne?"

Jag hörde att han lät lite irriterad.

Jag: "Nä, det tror jag faktiskt inte. Men jag gillar inte detta.
Det påverkar vårat förhållande.
Jag känner mig arg. Jag vill att du ska veta att jag inte är som ditt ex, så är det nåt så kommer jag att gå!"

Sa jag argt.

Jag fortsatte: "Jag är så trött på detta, snart kommer jag att kontakta henne och be henne sluta."

Han: "Men jag ska ringa henne i dag och säga att hon ska sluta."

Jag: "Men du har ju redan gjort det och inget händer. Du kan väl svara på messet och säga att du inte är ett dugg intresserad av henne osv."

Han: (lite irriterad) "JA, jag ska göra det!"

Sen sa han: "Kan du ringa mig om 30 min, jag ska bara fixa med en kollega här på jobbet. Puss, puss."

Jag ringde efter 30 minuter.

Inget svar.

Jag ringde efter nån timme, inget svar.

Jag väntade och messade sen och frågade om han var sur eller upptagen.

Inget svar.

Jag ringde 4 timmar senare.

Inget svar.

Jag ringde efter 17, han brukar sluta jobba då, inget svar.

Jag messade och frågade om han kommer hem.

Inget svar.

Jag messade och skrev: "Du sa flera ggr att du inte kommer att såra mig, så.... kom hit och berätta vad som är fel eller åtminstone svara i telefon."

Inget svar.

Så jag vet inte vad som händer.....

I morgon ska jag fira min födelsedag och han skulle följa med och träffa familjen.....

Får väl försöka att göra det jag brukade att göra på kvällarna som singel....

Svårt att koppla bort bara.....

Hatar ovisshet.....
Precis så här gör han ju med sitt ex, ignorerar....

Vad fan hände?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar