tisdag 28 juli 2015

Mycket analys och fakta om killen D

I dag fanns pengarna på kontot från honom.

Så mycket hjärta hade han dock....

Jag har tänkt och spekulerat.

Dagen i går började inte bra, men sen pratade jag med vänner och då började andra tankar formas hos mig.

Det fick mig att må bättre.

En kompis tyckte att jag skulle ställa kläderna utanför hans dörr.
En annan sa att han inte alls var värd något från mig så jag skulle slänga dem istället.

Jag ska nog behålla dem ett tag till, så kommer jag nog till klarhet snart.

Nä, jag har fortfarande inte hört något, om det är någon som undrar.

Jag tänkte på en sak som även en av mina kompisar sa.

Han och exet kanske har en destruktiv relation.

De kanske bråkar, går från varandra, utan att direkt göra slut, till någon annan och sen tillbaka till varandra igen.

Han sa att i början av deras förhållande så hade hon sex med sitt ex och sedan gick hon hem och hade sex med honom.

Han berättade också att han har dejtat en annan tjej i ca 3 veckor.
Det blev inte mer pga hans situation med exet.

Exet hade skrivit till denna tjej på Facebook, att hon förstörde ett förhållande mm.
Så han ville inte att han och jag skulle bli vänner på fb först, för att han var rädd att exet skulle bli jobbig.

Jag sa att det inte spelar någon roll, om hon skriver, vad kommer hon att skriva som jag inte redan vet? Han kunde inte svara på det....

Han sa att hon inte förstår engelska och bara pratar lite svenska.
På hennes fb står det att hon har gått ett svenskt gymnasium och dessutom har hon en tatuering på engelska.... Så jag vet inte vad jag skulle tro...

OM det nu är såhär.... så kanske han blev orolig för att jag sa att jag hade sån lust att kontakta henne och be henne lägga av.
Jag sa också att jag började bli arg och att handskarna har åkt av nu.

Betyder: Jag är redo att "slåss" om det är det hon vill.

En sak till som hände sista dagarna, var att hans pappa hade tjafsat med henne på fb.
Exet hade tydligen skrivit något, öppet på fb om killen D, hans pappa hade sett det och reagerat.
Även hans mamma ringde honom dagen efter och berättade.

När jag frågade vad exet hade skrivit så sa han att han inte visste, för att hans pappa och han inte pratade om VAD hon skrivit och hans mamma kom inte i håg.

Jag är ju den som inte ger mig om jag känner att något inte stämmer, så jag sa till honom:

"Va? Det är väl klart man vet vad hon har skrivit, speciellt om man blir arg över det, berätta nu."

Typ nåt sånt sa jag, han lät lite besvärad och sa sen:
"Jag vill inte prata om det."
Vilket var något nytt eftersom han alltid annars berättade vad exet gjort.

Så jag vet inte om det också var något som fick honom att gå från mig och tillbaka till henne.

Jag har i alla fall inte ringt eller messat honom mer.

Han förtjänar min tystnad.

Jag höll på att bli som exet, som jag nu kan förstå.
Det väcker en enorm frustration när man blir ignorerad....

Sista dagarna så sa han till och med till mig:

"Om du blev bättre i din sjukdom av att gå på yoga, så borde du göra det, jag kan betala."

När han lät mig träffa sonen så var han extremt klängig på mig.
Han var ju det annars också men ändå...

Jag var tvungen att säga till honom att inte visa något framför sonen, jag ville inte det.
Jag sa det att sonen vet ju inte vem jag är, det blir konstigt att se sin pappa pussa på någon ny helt plötsligt.

Men det fungerade inte så bra, han ville vara nära hela tiden.

Jag reagerade på det från början, att han hade sådant stort behov av att vara nära jämt.

Våra rutiner:

På natten, i sömnen så var han så nära mig att jag inte kunde röra mig, han reagerade reflexmässigt så fort jag rörde på mig, då vände han sig om och höll om mig.

På morgonen så kramade han massor så att jag fick vara den som sa att vi skulle gå upp.

Innan han gick till jobbet så kramade och pussade han på mig i hallen så länge så att jag fick bryta för att fortsätta att göra mig iordning för jobbet.

Han ville att jag skulle ringa direkt då jag satte mig i bilen på väg till jobbet, vilket jag gjorde.
Vi pratade i 30 minuter och sedan var jag tvungen att lägga på en stund.

Han ville att jag skulle ringa upp honom direkt när jag kunde, vilket brukade vara en timme efter.
Då pratade vi länge, om allt och inget, säkert en timme till.

Sen messade han hela dagarna, pussgubbar osv.
Han ville också att jag skulle ringa honom direkt då jag slutade.

Sen ringde han mig när han slutade.
Han åkte direkt hem till mig efter jobbet, varje dag, hela tiden.

Även då vi satt och åt mat i soffan så flyttade han närmare så att vi kunde sitta tätt i hop under tiden.

I början då vi träffades så märkte jag att han var spänd då han sov.
Han ryckte och sov oroligt, efter några nätter bredvid mig så blev han lugnare och började även att se lugnare ut i ansiktet.

Ja, ja.... Killen har säkert en massa problem i sitt liv, saker som stressar honom.

Jag kan se klarare nu, på vad som hände.

När jag träffade honom så hade jag en otrolig dragningskraft till honom.

Jag struntade i hans situation, jag kände att bara, go with the flow.
Jag är inte den som har en kk men ändå kände jag att jag ville vara nära honom och att jag struntade i allt annat.

Sen var ju han väldigt "på" och jag kunde verkligen se och känna alla känslor han hade för mig.
Så jag började sakta att trilla dit, den starka oberoende tjejen som jag var innan började att vackla.

Sen när jag hade trillat dit och började tro att detta kanske kunde bli något, så ryckte han undan mattan ordentligt.

Så jag behöver komma tillbaka till mina ursprungskänslor för honom, och det lyckas jag med ganska bra. Då känns det faktiskt inte så hårt längre.

Jag fick ju vad jag ville och lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar