lördag 25 juli 2015

Han ljög för att slippa träffas

Jag åkte dit.

Då jag nästan var framme skrev han:

"Text me when you come, my friend will come down with your key."

Jag: "Dont you want to talk to me?"

Han: "Im not there, we can talk tomorrow."

Jag: "Im here now, i want to see you, where are you?"

Han: "Im out of sthlm baby."

Baby? Varför kallar han mig baby i allt detta?

Jag: "Dont lie to me. i know you are here."

Hans kompis kom fram till min bil under tiden.

Jag kunde inte hålla mig längre, tårarna började rinna ner för kinderna.

Jag: "Jag fattar inte att han gör såhär mot mig, jag har bara varit snäll mot honom."

Kompisen: "Var ni i hop?"

Jag: "Ja..."

Jag berättade allt lite kortfattat och kompisen skakade på huvudet.

Kompisen: "Jag känner inte honom, har bara träffats på jobbet i två dar."

Vi pratade lite och jag var ledsen, kompisen sa att jag inte skulle göra nåt dumt nu, han syftade väl på mig, att jag ska vara snäll mot mig själv.

Under tiden så messade killen D till mig: "Vi kan mötas i morgon baby, jag lovar."

Helt plötsligt så dyker det upp en kille med bil och den som pratat med mig går dit och pratar.
Han kommer tillbaka och säger att han måste gå upp och jobba igen.

Killen i bilen åker i väg och några sekunder senare åker han förbi mig igen och vem kommer körande efter??

Jo, killen D.....

Jag skrev: "Jag såg dig, du e sån kyckling som är rädd för mig."

Han: "Yeah, yeah, see you tomorrow."

Jag svarade inte.
Åkte hemåt igen och tillät mig att få ett utbrott i bilen.

Jag skrek!!!

"Varför i helvete händer detta igen??!!
Jag älskar ju mig själv och mitt liv, jag tänker inte negativt längre!
Varför händer då detta igen?
Fy fan vilket jävla arselhål!!!

Tårarna sprutade, jag slog på ratten flera ggr.

"VARFÖR? VARFÖR? Vilket jävla knullat helveteeeee!!!

Grät lite till, sen var jag hemma igen.

Gick långpromenad med hunden, pratade med mina vänner och med pappa.

Jag ska ju träffa alla snart, nu vet de allt så att vi inte behöver prata om det sen.

Det är ju min dag! Min! Jag ska inte låta killen D förstöra den.

Nu ska jag börja göra mig ordning.......... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar