söndag 26 juli 2015

Killar är enkla

Jag försöker att förstå hans beteende.

Spekulerar, pratar om det, googlar, (ja, faktiskt gjorde jag det...)
Allt detta för att jag försöker att förstå.

Men jag är ju den som säger till andra, killar är simpla.

Vill de något så kämpar de för att få det.

Vill de inte något så märks det ganska tydligt....

Ringer han inte, svarar han inte på dina samtal, då vill han helt enkelt inte.

Även om han sa: "Vi ses i morgon, jag lovar."

Det betyder också: "Jag vill inte prata med dig mer men för att lugna situationen så säger jag att vi ska ses i morgon för att få bort dig från platsen."

I´ve got played!

Jag är så förblindad av allt positivt som han har sagt och gjort innan så jag kunde inte se detta tydligt.

Bra att jag fattar nu då....

Ska fortsätta mitt liv nu, hör han av sig så gör han, gör han inte det så, ok.

Hans kläder och bilnyckel då.....
Ja... jag kan behålla dem ett tag till...

1. Sen kan jag slänga dem.

2. Ställa dem utanför hans exs dörr.

3. Eller så kan jag sno hans bil. ;)

Vi får se....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar