onsdag 29 juli 2015

Kom och gör ditt karma!

Att jag kände mig krasslig i dag gjorde mig förbannad.

På killen D.

Jag tänkte på att jag alltid ska vara så snäll, hålla mig lugn och visa hänsyn till andra.

Nä, fan heller!
Är så jävla trött på att vara snäll och förstående jämt!

Så jag messade till hans ex på fb.

Skiter i om det var barnsligt eller något annat.

Nu är det gjort och det kändes som en sten föll från bröstet.

Jag skrev: "Lycka till med D. Vi får se hur många tjejer till han lurar."

Sen skiter jag i om hon svarar, jag har gjort det nu, det kanske ger honom lite skit från henne.

Sen ska jag nog ställa hans kläder utanför hans dörr, det skapar nog också lite i hemmet.

Men jag kanske ska vänta lite till så att detta lägger sig och sen kan de bråka igen.

Moahhahahahahha!!!

Skit ska skit ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar