måndag 27 juli 2015

Han väcker mina mörka sidor

I dag fyller jag 40 år.

Morgonen tilldelades tankar till killen D.

Jag glömde bort att jag fyllde år tills jag såg grattishälsningar på Facebook.

Först så straffade jag mig själv genom att tänka tankar som:

Du är 40 år, du har inga barn, ingen kille och knappt nåt jobb.
Bra jobbat.

Sen stoppade jag mig själv och tänkte:

Vänd på det!

Du är 40 år, du har en fin bra välvårdad bil.
Du har en fin lägenhet i ett bra område, du har en hund.
Du har inga betalningsanmärkningar och har aldrig haft.
Du har inga direkta lån, förutom csn.
osv, det finns massa saker att vara nöjd över!

Sant....

Men jag kan inte sluta att tänka på honom.

Jag börjar sakta att förstå hans ex...
Hon hörde av sig med massa olika saker, för att?
Ja, för att han ignorerar...

Sen vet man ju inte vad han ljugit om.

Sakta börjar tankarna gå till att jag ska kontakta henne.....

Eller inte, ska jag sluta eller vill jag veta mer?

Blev triggad och irriterad pga att han sa att han skulle sätta in pengar åt mig för att jag handlade.
I dag fanns inga pengar från honom på kontot.
Han skrev det i lördags när jag skulle hämta nyckeln.

Så "Baby", "jag lovar att vi ses imorgon" och "Pengarna finns på ditt konto på måndag"
Var bara lögner och ett sätt att lugna situationen.

Det gör mig jävligt irriterad och jag kände att: Jävlas INTE med mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar