söndag 12 juli 2015

Killen, D och utgång

I går kväll så var vi ute tillsammans.

Vi gick till stammisstället och mötte upp tre andra.

Två vänner till mig och en av vännens relativt nya kille.

Det var jätte trevligt. :)

Han var vid min sida heeeeela tiden.
Vi stod och höll om varandra, hela tiden. :)

Höll varandras händer, höll om midjan, klappade på varandra, osv.
Vi pratade och skrattade.

Han är inte den som dansar, sa han.
Åtminstone då han är helt nykter.

Vilket han var hela kvällen, nykter, han drack inte.
Han dricker inte så mycket tydligen.

Men.... jag fick lätt upp honom på dansgolvet. ;)
Så vi stod i dansade en bra stund.

Jag frågade sen om vi skulle åka hem, han sa då:

"Om du vill åka hem så åker vi hem."

Jag: "Men vad vill du, vill du stanna?"

Han: "Om du vill stanna så gör vi det, vill du gå så går vi."

hahhahaha. Ingen egen vilja.
Nä, skoja, han vill vara med mig sen så spelar ingen roll vad vi gör.

Jag frågade nämligen om han hade planer för helgen och han svarade då:

"De enda planer jag har är att vara med dig." :)

När jag förslog att vi kanske skulle gå ut tillsammans sa han att det inte spelar någon roll vad vi gör, bara han får vara med mig. :)

Så han verkar tycka om mig, och jag tycker om honom.

I går när jag skulle göra mat så frågade han om han kunde hjälpa med något.
Så han fick diska.

Han betalade också då vi var på affären.

I dag är det söndag och i morgon är det dags för arbete igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar