torsdag 23 juli 2015

Hans ex messade sent...

Jag träffade hans son kort i en lekpark.

Ska jag vara ärlig så kändes det sådär....

Osäkerhet och mycket konstiga känslor pga. att hans ex håller på som hon gör.

I dag ska hans son vara hos oss ett par timmar.
Nu känns det helt ok och lite spännande. :)

Nästa helg ska han till och med sova hos oss.

Mitt hem är absolut inte barnsäkert.... ;)

Han pratade med sitt ex häromdagen.
Sa att hon inte ska ringa eller messa honom om det inte handlar om sonen.
Plus annat.

Ett par timmar senare så messade hon honom i allafall....
Hade hon ens hört vad han hade sagt innan?

Hon hade tydligen bråkat med sina föräldrar och berättade det för honom.

Han svarade inte.

I natt vaknade jag av att det plingade i hans mobil ett par ggr.

Klockan var väl kring 00.00

Jag fick väcka honom och be honom stänga av ljudet.

Det var hans ex som messade.
Hon hade bråkat med hans pappa på Facebook.

Han hade också ett missat samtal från sin pappa.

Förutom att hon kallat mig hora mm så hade nu skrivit nåt om hans "knäppa" pappa, osv.

Han stängde av mobilen och vi somnade om.

Han ska ringa sin pappa i dag, så får man höra om vad som hände....

Suck....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar