söndag 26 juli 2015

Killar, killar, så trött på dem....

I går när jag var ute så sprang jag på en stammis, som jag har sett ett par ggr, men vi sa hej först för någon helg sen.

Vi pratade lite, inte för att jag kände mig så social men...

Hon sa direkt till mig: "När vi började att prata förra gången så kände jag att jag gillar dig, du får mig att känna ett lugn"

Jaha, det var ju trevligt, ofta brukar killar säga så till mig.

Sen under kvällen så pratade hon om killar.

"Ska vi inte gå dit och dit och kolla efter killar?"
"Har du sett någon snygg kille än?" osv.

Kände att jag blev lite irriterad, jag SKITER i killar, jag vill dansa.

Sen kom någon hon kände, hon vände sig sen till mig och sa:
"Detta är min kompis."
Hennes kompis lutade sig fram mot mig och sa:
"Har du sett några snygga killar än då."

Gud! Jag ville kräkas. Jävla killar hit och dit!

Efter ett tag så dök det upp en kille snett bakom mig.

Jag hade sett honom förut en gång och han var väldigt, väldigt snygg.
En kille med ett utseende som bara syns på film, man tror inte att det kan gå runt sådana  verkligenheten.

Lång, jätte vältränad, utländsk, snygg och välvårdad frisyr.

När vi såg honom förut så sa min kompis och jag: "HERRE GUD, finns det sådana på riktigt?!"

När jag tittade åt hans håll så började han att prata med mig.

Han sa att han inte hade varit där på flera år.

Jag sa då att jag hade sett honom för någon månad sen.

"Nej, det måste ha varit min tvillingbror."

Sen började han.......

"Vi är fitnessmodeller, vi har varit det i 10 år."
Nån...Scala fitness magazin, eller nåt.
"Vi jobbar, tränar, är med kompisar, vi bor i stan, kolla här..."

Sa han och plockade fram sin mobil.

Där visade han video snuttar hur han och hans bror var på gymmet och lyfte vikter och visade sin muskler.

Jag höll på att storkna...

Vem fan bryr sig?
Vilken ego kille.
Han pratar bara om sig själv och har inte frågat mig någonting, inte ens vad jag heter.

Han är säkert bara ute efter en sak också.

Inte fan skulle jag vilja spendera tid med en sådan som är så självupptagen, inte ens för en natt.

Jag var inte så glad och pratsam som jag brukar, tyckte mest han pratade strunt.

Efter ett litet tag så sa han: "Jag kommer snart."

Sen gick han och jag såg inte till honom.

När jag sen skulle åka hem så gick jag förbi honom, han stod och pratade med några tjejer.

Kanske kunde han få nåt där istället.

Suck....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar