fredag 31 juli 2015

Killen D hörde av sig

Vart ska jag börja någonstans....

Tänk om han bara hade kunnat vara ärlig från början, killen D.

Då hade allt blivit bättre, min födelsedag tex....

"Jag har gått tillbaka till mitt ex."

Det hade inte spelat någon roll, om han hade sagt så, det hade varit tråkigt, men att inte höra av sig och sen ljuga om att han inte är i sthlm för att sedan åka förbi mig i bilen...

DET gjorde ondare.

Han messade mig till slut i går.
Då hade det varit tyst sen i lördags.
Jag hade fortsatt mitt liv och det kändes ganska ok, tills hans mess dök upp i går.

Jag blev paff och kände mig förvirrad.

Han skrev:

"Hej, Sorry om jag inte har svarat men jag hade en hel del att tänka på.
Det är inget fel på dig.
Jag känner att jag måste vara med min son.
Jag känner att allt gick så fort.
Jag sätter in 700 kr till dig i dag så att du har dem i morgon.
Du är en bra person men jag är inte redo för ett förhållande.
Ledsen för det Rebecca."

Det tog mig ett par timmar innan jag kunde svara.

Jag:

"Miljoner tankar i mitt huvud....
Jag önskar att du kunde ha sagt detta från början.
När jag träffade dig så tänkte jag inte på förhållande pga. din situation.
Men jag är inte heller den som har en kk.

Jag kände dock att jag ville vara nära dig och jag tänkte, det som händer, det händer.
Sen hade du en massa känslor för mig på en gång och då började något att vakna hos mig.
Jag tänkte, Kanske är det något på gång mellan oss?
Vi hade en stark Connection mellan oss."

Han svarade inte.

Senare så ville jag testa honom så jag skrev: "Kan vi träffas i dag?"

Han svarade direkt:

"Jag jobbar till 20 i kväll men du kan komma till mitt jobb och ta med mina saker, hahhaha."

Jag kände att han inte brydde sig...

Så jag svarade:

"Så du messade till mig bara för att du ville han dina saker?"

Han: "Nej... För att jag kände mig dum över situationen."

Jag: "Kan du inte komma till mig?"

Han: "Jag är upptagen. Mitt ex kommer hit till jobbet kl. 20 så du kan väl komma vid 17?"

Jag: "Så du vill bara träffas för att få dina saker?"

Han: "Vi kan prata lite men jag är så upptagen i dag."

Jag: "Du saknar verkligen inte oss va? Varför säger du inte bara sanningen?"

Han slutade att svara.

Jag skrev inget mer heller.

Jag gick in på hans ex sida på fb, nej hon har ej svarat mig, där hade hon tagit en selfie i bh, (man såg inte allt.) plus att hon hade skrivit,
D och ett hjärta.
Hon hade gjort det kl. 20 då han sa att hon skulle vara på hans jobb....

Det sa ju allt.

I dag:

Jag blev arg för att detta har tagit så mycket energi från mig.
Varför kunde ha inte bara vara ärlig??

Jag bestämde mig för att lägga ner dem och stänga av dem!

Han är inte ett dugg intresserad av att ha någon mer kontakt med mig, jag fattar det.
Jag är inte intresserad av det heller.

Jag tänkte att jag skulle åka dit med hans saker i kväll, lägga dem utanför deras dörr.
Utan att ta kontakt med honom.

Jag fick ett mess från honom i dag.

Han: "Hur blir det med mina saker??"

Jag svarade inte.

Kollade mitt konto, där satt det 700 kr från honom.

Förstår inte att han satte in pengar....
Det hade kvittat i nuläget.
Plus att det var för mycket.

Ville han vara "snäll"?

Jag tänker inte svara honom nåt mer, åker dit i kväll och lägger hans saker vid dörren.

Eller ska jag messa och säga att han får hämta dem i min port?
Vill ju inte träffa honom.

Måste fundera lite....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar