söndag 19 juli 2015

Han är pressad

Jag märkte på honom att han var någon annanstans i tankarna.
Stressad och hålögd.

Jag sa det till honom, att han inte var som vanligt och frågade vad som pressade honom.

Han: "Jag vet inte, jag tänker på att möjligt."

Han kunde inte säga vad det var.

Hans ex ringde tjugo minuter före han skulle va där och frågade när han skulle komma och hämta sonen.

Snart, sa han.

De hade redan sagt tid i går...

Hon messade tio minuter senare och sa något om att han skulle vara där snart.

Hon ringde fem minuter efter messet och bråkade på honom.

"Du ska ju va här nu! Men visst vill du hellre va med den där tjejen..."

Han var jätte stressad, jag tycker synd om honom.....

Nu åkte han i alla fall, jag ska ut med hunden och möta upp honom och hans son i lekparken.

En sak jag känner är att jag inte ska stressa eller pressa honom, på nåt sätt.
Inte bli sur för saker osv.

Inte för att jag gör det, så men ja... ni fattar säkert.
Han har redan mycket stress i sitt liv så det är bra om det kan vara lite av en fristad när han är med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar