tisdag 28 juli 2015

Killen P återuppstår

I går då jag kom hem så kollade jag min post.

Jag hade fått ett handskrivet brev/kuvert.

När jag öppnade det så fick jag en lindrigare chock.

I brevet låg ett presentkort i ett centrum.

Det var laddat med 300 kr.

Det stod: "Grattis på 40 års dagen önskar, P"

Kommer ni i håg killen P?

http://tribe75.blogspot.se/2015/02/ensam-pa-krogen.html

Han jag dejtade i våras, som såg arg ut, som det inte kändes bra med.

Vi har inte haft någon som helst kontakt, inte ens haft varandra på fb.

Flera månader senare så får jag detta....

Jag kände att jag behövde tacka på något sätt och ville skicka ett sms.

Kanske var det okänsligt så jag bestämde mig för att ringa istället.

Dock hade jag en lite oros känsla över det, då jag egentligen inte ville ha kontakt med honom igen.

Jag ringde och vi pratade en stund.

Såklart var han ganska snabb med att fråga om vi kunde gå ut och äta.....

Vad säger man? Jag sa lite släpande/tveksamt:"Det kanske vi kan göra...."

Det kom så plötsligt, frågan....

Sen sa han också innan vi la på: "Då ringer jag dig nåt, om det är ok för dig."

Feg som jag var så svarade jag kort: "Yes"

Jag måste messa i dag och säga att jag inte är intresserad.....

I går under samtalet så kändes det inte bra...

Han sa saker som kändes konstiga, inte svartsjuka men typ åt det hållet och osäkerhet fast i arg form.
Vet inte hur jag ska förklara men, man hör orden och får en känsla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar