söndag 31 maj 2015

"Gillar du sex?"

I går på nattklubben så stod jag i kö i säkert 30 min.

Då jag stod där så började folk att prata med varandra.

Framför mig stod 2 killar och en tjej.

Killarna kände inte tjejen utan hon stod själv för att hon väntade på sin kompis, samma som mig.

De började prata med oss och var trevliga.

Den ena killen tittade mycket på mig och jag tyckte att han såg helt ok ut.

Tjejen framför mig var lite dragen och hon och killen, som hade tittat mycket på mig, stod nära varandra.
Efter ett tag så stod de väldigt nära, han frös och hade inget paraply, ja, det regnade som bara den, och det hade hon. Så de stod och höll om varandra.

Efter ca 15 min i kön så såg jag att de kysste varandra två ggr.

Vad snopen jag blev, gör folk sånt!
Är de så desperata efter närhet??

Väl inne på stället så försökte han, som hade tittat på mig men kysst en annan, att få kontakt med mig.
Han ville att jag skulle följa med och dansa tex när han passerade mig.

My ass att jag tänker!
Han gjorde redan sitt val för länge sen.

Tillbaka till kön.

Då det började regna så var det en kille bakom mig som ställde sig under mitt paraply.
Han började att prata med mig om allt möjligt.
Han var lite dragen men inte så farligt.

Det kom fram att jag nyligen har pluggat till elektriker.
Han var byggingenjör eller nåt sånt.

Då jag sa det så spärrades hans ögon upp.

Han: "Du skämtar?? Vet du, en kille jag känner från Skanska Electro ringde mig häromdagen och frågade om jag visste om några lärlingar."

För att göra historien kort så tog han mitt nummer för att ta detta vidare.

Väl inne på stället så såg jag en stol precis i närheten av där min kompis och hans kompisar stod.
Jag var trött i ryggen så jag satt mig.

DIREKT då jag satt mig så började killen bredvid mig att prata.

"Hej! Där är ju du!"

Åh, nej...han hade varit framme förut hos mig... lite jobbig kille.

Han började prata om dittan och dattan.

Han frågade vad jag gillade för typ av killar mm.
Han verkade ganska rolig så jag satt kvar och lyssnade på honom.

Efter ett tag sa han:

"Bor du i solna? Gillar du AIK?"

Jag: "Nä, det gör jag inte men det gör antagligen du...."
Han: "hahhahaha fy fan vad rolig du är, jag gillar dig!"

Han: Men du, gillar du sex?"

Jag vände mig om och tittade på honom, typ som att, va fan frågade du nu?

Jag:"Det säger jag inte, det får bara en person veta och det är den jag skaffar ett förhållande med."

Han:"Jo, men säg nu."
Jag:"Nej, det är hemligt."sa jag och reste mig för att gå till mina vänner.

Då jag skulle gå hem så sprang jag på honom igen.

Han: "Säg om du gillar sex då. Är du bra i sängen?"

Jag svarade inte ens..... utan gick istället förbi för att hämta min jacka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar