lördag 9 maj 2015

Killarna är nyfikna

Jag trivs på jobbet.

Visst är det monotont, jag gillar inte när det är det, men än så länge funkar det.

Tre killar har stannat upp och pratat med mig.
De vill veta vem jag är och vad jag gör där. :)

Jag tycker det är rätt pinsamt att vistas bland många killar som inte känner till en. :)
Att man tex måste gå in i matsalen och det är fullsatt med nästan bara killar.

De är ju nyfikna.

Det jobbar väl en hand full tjejer bland dem.

Det är "arbetarna", de som jobbar på golvet, i produktionen.

Bland kontorsfolket är det mer tjejer dock.

Kontorsfolket håller mest till i sin byggnad.

Jag har insett att jag orkar mer nu. :)

Antigen är det för att musklerna vaknar eller så är det för att jag har blivit friskare.
Eller både och. :)

(Fick höra att en back läsk/vatten på 24 stycken, 1/2 liters flaskor väger 12 kg.)

Förutom att lyfta tungt så går man enormt mycket!
Upp för trappor, ner för trappor, långa korridorer, osv.

Som att träna. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar