torsdag 14 maj 2015

"Snyggo"

Jag kanske är onödigt hård.
 
Vad vet jag...men jag tycker inte om när killar, som inte känner mig, kallar mig för vissa saker.
 
Tex när de skriver: "Snyggo" eller "Sexig".
 
Det går bort, har inte ens lust att läsa resten av deras brev på dejtsidan.
 
En kille och jag bytte kik och började skriva lite där.
 
Han skrev att han ville se bilder som inte de andra killarna får se.
 
Redan där backade jag.
 
Vad menade han??
Nakenbilder eller?
 
Tänkte ge honom några rader till för att se.
 
Jag skickade en bild från då jag gick i skolan.
Jag stod framför en central och höll på att skruva i den.
 
Bilden var tagen från sidan.
 
Då han fick den bilden skrev han: "Naw...Söt rumpan då."
 
Så jäkla avtändande!
 
Nä, fy, det går bort.
 
Så skriver man inte till mig.
 
Söker någon som kan behandla mig med respekt.
Även om han tycker dessa saker så säger han dem inte.
 
Bete sig som en gentleman, vill jag att de ska göra.
 
Sånt kan han säga då man har ett förhållande.
När man känner varandra.

Nej, jag är möjligtvis hård men jag vet vad jag gillar. :)




 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar