söndag 24 maj 2015

Kvinnlighet del 2

Jag är stark och trygg i mig själv.

Jag har bra självkänsla.

Men på senaste tiden har jag börjat fundera på min kvinnlighet.

Jag har känt att man inte kan vara kvinnlig om man inte har stora former.

Urringat tex, det går jag inte med.

Det känns larvigt att en person med små bröst går med urringat.

Man har väl urringat för att visa sin klyfta mellan brösten?

Vad skulle jag ha då?

Inget, ja lite kanske......
Pytte lite, en liten aning om att det möjligtvis kan vara ett par bröst där bakom..... ;)

I går på melodifestivalen så såg jag flera kvinnor som hade jätte djupa urringningar, och de hade små bröst.

Det såg ju inte konstigt ut på dem....

Men.... Det känns ändå konstigt.

Om jag hade urringat, är det då för att visa min bröstkorg eller vad?
För någon klyfta syns inte.

Hahahhaha

Men det finns fusk.
Brösttejp och bh:ar med stora inlägg.

Men det känns så fel.

Tänk om jag träffar någon, och har bh med stora inlägg.
Vi startar ett förhållande och första gången han ser mig utan bh....
Vilken besvikelse, vilket lurendrejeri. :)

Jag vet att många tjejer kör med mycket fusk.... ;)

Nä, man ska inte köra med falsk marknadsföring. 

Jag gillar ju mig själv och vad gud har gett mig. :)

Jag minns i högstadiet då jag skämdes för min näsa....
Jag försökte dölja den med håret.

Nu älskar jag min näsa!
Den har karaktär!
Den är jag!

Men ok... något jag skulle tänka mig att göra om, i fall jag hade pengar, det är mina tänder.

Folk säger att jag är så charmig då jag ler och visar tänderna.
Själv tycker jag att det ser ut som att jag har gapat och någon har kastat in mina tänder....

Det är för trångt, för många tänder...

Så, det är ju pengar också...

Därför kan Kim, Jordan och tex Rebecca Stella se ut som de gör.

De har pengar och de har proffsiga fotografer OCH det finns Photoshop.

Hade jag haft pengar så hade jag inte gått runt i trasiga skor, mm.....
Oj, vad jag hade kunnat köpa fina saker till mig själv. :)

"At the end of the day..." (som Yolanda i Beverly Hills fruarna säger)
Så ser vi nog alla lika dana ut hemma med mjukisbyxor.

Dessutom gör ens personlighet mycket, det formar ens utseende.
(Syns kanske inte på bild, men ändå....) ;)

Jag har kommit fram till, att jag har för mycket fritid.

Jag jobbar deltid, sen åker jag hem och umgås med min hund.

Då hinner man tänka mycket, FÖR mycket....

Heltidsjobb, man och barn, då skulle jag nog inte hinna tänka så mycket. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar