söndag 2 juni 2013

What to do, what to do...

Jaha.... Same old, same old.

Varför dyker det inte bara upp en åt gången?
Killar alltså :)

I går kväll så fick jag kontakt med en kille på en dejtsida.
Vi mailade bara ett par ggr innan jag gick ut.

Väl ute så mötte jag och min kompis upp en bekant och han hade en kompis med sig.

Jag kände direkt något intresse av hans kompis, C.

Lite senare under kvällen så plingade det till i min mobil, det var killen från dejsidan som skrev.

Ännu lite senare så stod vi och dansade, då jag tittade ut på dansgolvet så såg jag en kille.
Han var jätte söt!
Efter ett tag så kom han fram, låt oss kalla honom, J.

"Visst var du här förra helgen?" Sa han.
Ja
"Alltså....jag måste bara säga..... du är jätte, jätte snygg, alltså seriöst, väldigt snygg, typ snyggast på hela stället."

Jag skrattade, "Tack."

Han fortsatte:
"Jag såg dig förra helgen redan..."

Vi började prata och han var jätte gullig.

Vi bytte nummer.

Min bekant och hans kompis kom och dansade med oss oxå så det kändes lite dumt.

Jag hade intresserat mig för båda......samtidigt.... och så var det ju han från nätet oxå.
Herre gud! :)

Varför kan de inte dyka upp en och en?

Men vi får väl se...

Han på nätet vet jag inget om eg, vi har precis börjat prata.

Sen är det ju lite komplext med de andra två........
Eller?
Det kanske det eg inte är.....

C, är singel sen 6 månader tillbaka.
Han har varit i ett 12 årigt förhållande och har två barn och en hund.

J, är bara.......27! hahhahahhah
10 år yngre än mig.....hm....

Ja, vi får se...
Jag hann knappt vakna i morse så började det att dimpa ned sms från båda....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar