torsdag 27 juni 2013

Sen då?

Hm....

Jaha...

I går förmiddag, onsdag, så messade jag C2.

"Godmorgon, hoppas att du hade en bra avslutning på kvällen."

(Efter att vi hade träffats i tisdags kväll, så skulle han möta upp några vänner.)

Han svarade:

"Godmorgon, kvällen var trevlig men den bästa delen av gårdagen var den jag spenderade med dig."

Jag frågade om han skulle vara på festival hela helgen, han skulle nämligen i väg på det i dag.

Han svarade, jag ställde en till fråga och då så skrev han:

"Flyttar åt bror, vi får prata senare."
Klockan var då 12.30 onsdag.

Nu är det torsdag och klockan är 14.30

Jag trodde att det där smset från honom betydde att han skulle höra av sig senare under samma dag.

För nån timme sedan så såg jag bilder på facebook med honom taggad i.
Leendes med vänner, på tåget, på väg till festivalen.

Visst, vissa av er kanske tycker att jag borde chilla, han kommer att höra av sig, han kanske bara var upptagen i går.

Men, jag säger så som jag alltid säger...
Har man tid att gå och pissa så har man åtminstonde tid att skicka ett sms.

Speciellt om man är intresserad av någon.

Just saying.....

Jag tappar lite intresset när nån gör såhär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar