söndag 30 juni 2013

C2 hörde av sig

Det hade gått nästan tre dagar utan ett ord av C2.
Eller nästan 4.

Helt plötsligt, så skrev han ett medelande till mig på facebook klockan 23 i går, lördags.

"Hej, nu är jag hemma, på jobbet, hade kul på festivalen men är trött, har du några kul planer för helgen?"

Eeh..... Han har mitt telefonnummer....

Jag tog det som att han inte är så intresserad.

Jag svarade honom då jag hade kommit hem efter utgången klockan 04.30.
(Jag vet, pappa...men det var kul ute) :)

Som sagt så var jag redan på det spåret, med extrema raka rör, så jag skrev:

"Hej. Jag antar att ditt intresse för mig inte är så stort. Eller?












1 kommentar:

  1. Hej där!

    Hittade din blogg av en slump när jag googlade 'utan barn blogg' typ. :)

    Jag känner igen mig så mycket i det du skriver, fast jag bara läst två av dina inlägg hittills...

    Har du ngn mail?

    PS. Av detta inlägg att döma skulle jag tyvärr säga den gamla klyschan (som är så sann): 'He's not that in to you'. Been there... DS.

    Kram från mig.

    /O.

    SvaraRadera