torsdag 6 juni 2013

Skrålande full granne

Fy fan säger jag bara!

Jag är sååå trött och irriterad!

Jag hade sovit dåligt natten till onsdag.
Så i natt tänkte jag att jag skulle sova ordentligt.

La mig lite försent då jag skulle upp kl 08 i dag.
Men jag skulle i allfall få 8 timmars sömn.

Klockan 04 vaknar jag av att grannen under sätter på musik och pratar högt.

Jag blev så jäkla arg!
Jag smsade till den ena som bor där.

(Jag umgick ju med dem förra sommaren, 2 killar, är de, jag visste att den ena hade sambo men hon var bortrest mycket. Vi var ute en kväll och då kysste han en av mina vänner. Då hans sambo frågade ut mig nån månad senare om jag sett något så ville inte jag ljuga. Fruktansvärt att leva i lögn ju.
Så jag berättade. Det resulterade i att grannarna under kallade mig hycklare och inte ville ha något med mig att göra.)

"Snälla, musiken! Klockan är 04 och hela huset sover." messade jag.

Han svarade: "ok, sorry" och så sänkte de.

Det är inte första gången jag får messa ner till dem pga musik.

Till slut somnade jag om....då blev jag väckt av nån annan granne som satt utanför huset och var full.

Han pratade högt och lät besviken eller nåt sånt.
Ni vet sluddrigt fylle prat, "Hon öppnar ju inte..." typ...

Suck!!!

Så när klockan ringde så var jag irriterad för att jag är så trött och ska sitta och köra i en timmne.

Men, men....
Jag ska till några vänners landställe och så ska vi ta deras båt till någon ö. :)
De har oxå hund.
Äta god mat och umgås!
Det ska bli jätte härligt.
De är jätte härliga människor, jag trivs mycket med dem. :)

Jo, ang killarna...
Jag har fattat tyckte för C väldigt mycket...."tyvärr"....eller vad man ska säga.
Honom har jag redan träffat 3 ggr och J ingen gång än...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar