fredag 14 juni 2013

Jobbet igen...

Jag var så upprörd i går så jag svarade bara den nya chefen kort:

"Jag har svarat dig på varje mail.
Jag har sagt att jag inte kan ge dig något svar än."

Jag fick ett mail tillbaka av honom i morse:

"Hej Rebecca,

Vi anser att vi givit dig tillräcklig tid att fundera över möjligheten att börja hos oss.
Vi har återkommande under två månaders tid bett dig svara oss eller åtminstone indikera hur du vill göra. Nu återstår endast drygt 30 arbetsdagar vilka är under semestertider.
Därav har vi ansett oss tvungna att för att kunna leverera en fullgod tjänst till kunden göra klart vilka som skall tjänstgöra i uppdraget.

Hur ser du på att utgöra en av reserverna? Dels för kunden och dels för våra övriga uppdrag?"

 
Jag svarade:

"Hej

Jag har fått höra att jag egentligen har till den 31 juli på mig att bestämma mig för att gå över eller inte.
Jag kände mig därför lite upprörd i går av ditt mail för det kändes så opersonligt.

Jag vet inte vad som stämmer med datum men jag och min kollega hade lite att prata om innan vi lämnade besked.
Men nu är det ju som det är redan.

Jag är tveksam till att vara reserv, skulle det framöver finnas intresse så hör jag av mig och kollar läget."

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar