torsdag 13 juni 2013

Jag avskyr intriger

I morse sa min kollega.

"Jag pratade med nya chefen i går, han sa att han har försökt att få tag i dig ca 5 ggr utan resultat, han antar då att du inte kommer att gå över."

Vad paff jag blev!

Jag har svarat honom på varenda mail han har skickat!

Han skrev till mig en fredag, "Jag vill ha svar i dag tack om du ska gå över."
Jag svarade då att jag inte har något svar att ge honom än.

Han mailade mig igen på tisdagen och skrev: "Jag vill ha svar i dag."

Jag svarade då att jag har redan svarat på den frågan i fredags.

Och så kommer det här?!

Vem av dem är det som ljuger?

Fy fan vad jag inte känner för att jobba här just nu!

Kan inte folk bara vara lite schyssta mot varandra?

Måste vissa säga sådan som inte är sant!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar