tisdag 25 juni 2013

Lycklig dag!

Vilken jäkla dag det har varit!!

Då jag kollade min brevlåda så upptäckte jag ett brev i från skolan.....

Glad och förväntansfull öppnade jag brevet....

Jag kom in!!!! :)

Jag ska alltså börja plugga till elektriker i höst!

Jag gjorde mig iordning med skakande händer, jag var så upprymd!
Hade mitt nya linne på mig i dag. Gillade färgen.
H&M nedsatt till 30 kr ;)



På väg till dejten med C2, så åkte jag fel så jag fick betala 60 kr i tullavgift istället för 20 kr. Hahahha

Vi möttes vid minigolfbanan, Jag och C2.
Han betalade för oss båda.

Vi skrev upp poäng, skrattade och småbusade.
Jag vann med 2 poäng över honom, bra för att aldrig ha spelat förut. ;)

Han frågade om jag hade ätit och om vi skulle äta efter golfen.

På väg därifrån så sa han att han ville bjuda mig på Texas Longhorn. :)

Så vi åt och pratade på i massor.

Då det var dags att åka hem så följde han mig till bilen, där han kramade mig.
Han pussade mig på kinden och sa att han hade en jätte bra kväll och att han gärna gör om det.

Vi småpratade lite och han kramade mig igen, fast det var mer att vi höll om varandra en stund än en kort kram.:)

Väl hemma känner jag mig upprymd och lycklig fortfarande!
Vilken dag! :)

Men...
Någonstans långt där inne så undrar jag försiktigt....
"Fanns det någon chans mellan mig och C...?"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar