söndag 16 juni 2013

Seriös tjej

När jag vaknade i dag så hade jag ett sms från J.

"Vad gör du?" han hade skickat det kl 05....

Förra helgen var det likadant, då kom det ett sms klockan 04.00

"Är du ute?"

Jag skickade ett sms till honom i dag.

"Du är inte ute efter något seriöst förhållande va?"

Han svarade:

"Nej inte just nu."

Det förtsod jag väl, annars hör man av sig oftare och på vanliga tider.

Det som irriterar mig är att de inte bara kan låta mig vara!
Jag vill träffa dem som vill ha nåt seriöst!

I går var jag ute, en kille pratade lite med mig under kvällen, inte mycket dock.

När jag skulle gå hem så stod han vid mig så jag sa att jag skulle åka hem.

Varpå han säger:

"Nej, varför då, du kan komma hem till mig."

Jag sa:

"Nej jag fungerar inte så." sen gick jag

Suck...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar