söndag 9 juni 2013

Förvirrad!

Vad fan har jag gett mig in på!?

Jag har verkligen fastnat för C.

Han har fastnat för mig.

Jag vill ju sådana saker som han har lämnat.

Vi vill olika saker just nu i livet.

Han tycker att jag är intelligent, positiv och levnadsglad.
Han dras till mig och tycker att jag är vettig och full med kunskap.
Kunskap om att ta sig igenom svårigheter, det lockar honom.

Sen så finns det såklart attraktion.

Vi har pratat om detta och jag frågade:

"Men ska jag fortsätta att söka efter någon kille, gå på dejter, tills jag hittar honom?"

Han svarade att han inte vill låsa mig, eftersom vi vill olika saker just nu i livet.
Han vill inte hindra mig från att leta efter det jag drömmer om.

Jag frågade om han tycker att det hela känns ok?

Han svarade, "Nej det gör det ju inte....jag känner ju för dig...."
Sen är han snabb med att säga direkt efter, "Men jag vill inte låsa dig, det här kan ju vara bra för dig, att du letar vidare."

Jag skulle ju ha träffat, J, i veckan men jag avbokade för att istället träffa, C....

I dag så kände jag att jag kollar väl på mina dejtsidor då..... lite motvilligt...
Direkt så var det flera som skrev och en av dem blev jag nyfiken på.
Det slutade med att vi skrev massor till varandra och till slut hördes vi på telefon.

Låt oss kalla honom för, A.
Då jag och A skrev till varandra så messade helt plötsligt, J och frågade om vi skulle ses.

A, verkar vara en stabil kille.
Han har aldrig haft nåt problem i sitt liv och har haft en trygg och kärleksfull uppväxt.
Han har en ledande position i sitt arbete.
Efter att vi hade pratat i telefon så smsade han direkt och vi messade ett par ggr.
Han vill ses i veckan.

Det vill, J oxå.

Men jag kan inte sluta att tänka på C........

Jag brukar ju absolut inte inleda något med killar som precis har lämnat en relation och har det struligt.
Just för att vi inte är på samma plan....
Brukar vara ganska snabb och bestämd i mitt beslut ang sånt här.

Men med C, gick det inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar