tisdag 15 januari 2013

Har min man anlänt?

En dag fick jag ett mail från en kille på en dejtsida.

Han gillade min profil, eftersom vi inte bor i närheten av varandra, ville han bara säga hej.

Han bor i Malmö.

Jag har tänkt att jag inte ska kolla efter killar som bor utanför Sthlm.
(konstigt kanske men ja....ville ha det simpelt)

När jag öppnade mailet och såg hans profil så fastnade jag.

Men, vi båda konstaterade att vi bodde långt ifrån varandra.

Så vi skrev ett par ggr, mer i form av vänner.

Sen en dag så skrev han inte mer och inte jag heller.

Det gick nån månad eller två.

Helt plötsligt ser jag hans bild på en annan dejtsida.
Jag tyckte det var lite kul så jag skickade en flört till honom.

Han svarade:

"Hej! är du här? Du svarade aldrig mig nåt mer på den andra sidan."

Jag tyckte ju att det var han som inte svarade mig. :)

Sen vara skrivandet i gång.

Det känns som att någon har drogat mig för det senaste två dygnen är snabbspolade.

Helt plötsligt pratar vi i telefon, i flera timmar och dessutom så har vi bestämt att han ska komma upp till Sthlm, till mig, på söndag. 

Det känns så sjukt allting!
Det gick så fort!

Vi har tillomed nosat på ämnet att om det skulle kännas bra mellan oss, då flyttar han upp till Sthlm.
(Han jobbar med IT så hans företag finns även här i Sthlm.)


 Vi är väldigt lika i sättet och har väldigt lätt för att prata och skratta.

Han fyller 40 år i år och har inga barn.

Det känns så bra i hela kroppen, men skrämmande som fan samtidigt.
Hur kan man säga så här efter att bara ha pratat i två dygn??

Det kanske är som de brukar säga:

Är det rätt så är det lätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar