onsdag 16 januari 2013

Nyfiken längtan

Vi pratar i telefon hela tiden.

Vi pratade länge i går och jag behövde verkligen gå och lägga mig.
Vi sa godnatt.

En liten stund senare då vi båda lagt oss så hördes vi ändå. :)
Det blev inte ett 5 minuters samtal utan en timme!

Sen hördes vi kort direkt i morse och sa god morgon.

Sen ringdes vi 2 timmar senare för att prata länge igen.
Hahhahahahah!

Vi har svårt att låta bli.

Nu är ankomst till mig ändrad från söndag till lördag. :)

Jag har saker att göra på lördag men vill klämma in honom ändå.

Han sa i går:

"Jag saknar dig...om man nu kan säga så till någon man precis lärt känna."

Sen har han oxå sagt:

"Det känns så skrämmande men ändå så bra... du kanske är den tjejen jag har letat efter."

"Jag gillar verkligen hur du är som person, jag har verkligen saknat att träffa någon som är som du."

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar