måndag 14 januari 2013

Datekompott

Jag får verkligen blandad kompott på mina dejtsidor.
Här är ett litet axplock:

"Komplimanger ska du ha! Komplimanger för både din in- som utsida! Du verkar vara en storsint person. Sånt är alltid uppskattat."
(Det är väl snällt skrivet av honom av att bara ha läst min presentation.)

"Hej, vill berätta 2 saker direkt då det har skrämt bort kvinnor och jag blivit avvisad pga dom här 2 sakerna. nr 1 jag har protes på vänster ben sen jag var 16 år, men jag kan göra allt och det stör mig inte alls. nr 2 jag är väldigt välutrustad. hoppas dom här båda sakerna är ok för dig? kram"
(eh? Lite mycket information från denna kille va..., ja vad vet jag, vissa kanske tycker det är av intresse. Snopp strl alltså)

"Skulle väldigt gärna vilja lära känna dig, när jag läser om hur du vill ha ditt liv i framtiden så är det så som jag med vill ha det med...eller huset det har jag ju redan...kanske du skulle trivas där med!? Jag har ju bilder, så jag hoppas på ett svar snart." 
(Det var ju gulligt, men de ska ju finnas någon typ av attraktion oxå)

Det var en kille som skrev till mig som hade två renrasiga amstaff.
Men, jag vill inte träffa en kille som har två stora hundar...
Tänk om det är okastrerade hanar eller hundar utan uppfostran?
Vill inte att min lilla ögonsten råkar ut för något.
Jag må vara ytlig eller en rädd fåntratt :)
Då får jag vara det, det står jag för! :)

Ja, det är väl bara att fortsätta att leta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar