måndag 7 januari 2013

Date och ensamhet

I dag ska jag träffa, I.

Vi pratade i tele häromdagen och båda var ute och åkte.
Vi bestämde träff på en parkering och sågs i ca 10 min.

Han är ju sockersöt. :)
Fast...det är ju inte allt.

Då vi pratar så verkar han ordningsam i livet och vill väl.

Så... det återstår att se mer :)

En sak slog mig i går...
Att skaffa barn med någon annan, jag vill ju ha saker på mitt sätt...och så ska det gå i hop med en annan person som har lika mycket rätt till barnet då vi båda är föräldrar till det.
Hhahahaha!

Det gäller verkligen att träffa någon som är lik en till sättet, alltså har samma typ av värderingar och åsikter.

Sen tänkte jag på en annan sak.
Jag har varit singel i ungefär 9 månader.
Det längsta i mitt liv.
Jag har blivit väldigt bekväm med att vara själv.
Jag kan längta hem efter jobbet till min lilla hund, att få laga god mat och krypa upp i soffan.

Jag gillar verkligen min egen tid.

Men....det får inte gå till överdrift, att jag skulle få svårigheter att släppa in nån kille nu.
Hhahahaha, det trodde jag aldrig om mig själv. :)

Men, det har sina fördelar att jag har nåt denna punkt i livet oxå, att kunna känna såhär inför mig själv. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar