fredag 25 januari 2013

Han och dejtsidan igen

I dag ska jag hämta honom på Arlanda.
Han tar flyget denna gång.

Det börjar kännas bekvämt faktiskt.
Kanske för att man vänjer sig att vara utan honom eller för att jag känner mig trygg med honom.

Kanske går man lite på sparlåga med sina känslor tills den dagen man ska ses.

I går pratade vi snabbt på morgonen, sen längre på eftermiddagen, sen ringde han mig på kvällen.
Han sa att han skulle höra av sig senare och det gjorde han.
Även om det bara var för att säga godnatt.
Han sa även att denna tid i morgon är vi hos varandra. :)

Sen ringde han faktiskt i morse.
Jag blev glad och sa det och att jag uppskattar när han ringer såhär.

"Ja, men det är väl så det ska vara." sa han

Han ringde nu igen, bara för att berätta för mig att han hade varit inne på sin andra dejtsida och tog bort den mesta infon om sig själv. Han ville berätta det för mig så att jag inte upptäcker det själv och att det blir som förra gången.

Jag frågade varför han gjorde så och då sa han att det är för min skull och att han inte vill ha en massa info om sig själv om han inte ska vara där på ett tag.

Jag sa då att man bara kan strunta i att gå in på sin datesida.
Det står ju när man senast var inne/online och om man inte har varit inne på tex en månad så ser ju folk det och tänker då att man kanske har träffat nån.

"Ja, det är ju sant...det tänkte jag inte på..." sa han.

Jag får ju lita till att det är så som han säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar