torsdag 17 januari 2013

Biljetterna är bokade

I går kväll så skickade han mig ett mail.
Det var ett vidarebefodrat mail från sj.

Nu har han bokat biljetter hit! :)

Spännande och läskigt!

Vi pratade som vanligt, hela dan och kvällen och hördes i morse igen. :)

I går så sa han något när vi pratade i telefon, jag la genast, med högre röst, en åsikt om det.

Han avbröt mig med att skratta och sa högt, "Där är min kvinna!"

Han tycker verkligen om hur jag är, att jag inte skräder med orden och alltid är ärlig med vad jag tycker. 

Han sa oxå,

"Om det funkar bra mellan oss, vilket det känns som att det kommer göra, och du en dag skulle vilja åka till mig men inte har pengar just då, säg det då till mig så betalar jag din resa. Det är ju ändå en investering i både dig och mig."

Vilka ord! hahahha
Handling säger ju mer än ord...men än så länge börjar det bra. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar