tisdag 22 januari 2013

Vissa ärr läker väldigt sakta

Jag är så jävla dum!

Som sagt så pratade vi kort på morgonen.
Han ringde inte som han brukar, jag är ju van vid det.

Jag skickade ett gulligt sms 13:40

Inget svar.

Mörka tankar började forma sig i mitt inre....

Till slut kunde jag inte hålla mig, jag gick in på en datesida för att se hans profil.

Han hade varit online i dag då jag hade skickat det gulliga smset!

Mitt hjärta rusade och jag visste inte vad jag skulle tro.
Man gör inte så, efter allt som varit i helgen!

Jag ringde upp honom, han svarade inte.

Då slog det slint hos mig och de mörka tankarna vann....

Jag skickade ett sms till honom:

"Fan att du inte kunde vara ärlig mot mig."

Det dröjde inte ens en minut så ringde han upp mig.

"Vad menar du?"

Jag berättade allt som jag hade sett.

Han började att sakta förklara...

"Ja, jag var inne men såg du min profiltext?"

Jag gick in igen med honom i telefonen.

"Jag kommer inte att vara inne på denna sida nu på ett tag." hade han skrivit på sin sida.

Fy fan vad dum jag kände mig......

Vi pratade om det och han kallade mig "sötaste" flera ggr.
Han bad mig att kolla fakta först innan jag reagerar nästa gång.

Jo, jag brukar ju det...men nu bara skena allt i väg...

"Jag trodde att du visste vad jag ville." sa han

Jag bad om förlåtelse och sa att jag kände mig dum och jag hoppades att jag inte hade förstört nåt.

Han sa att det var lungt men att jag ska tänka en extra gång innan om sånt här händer igen.

Jag blir så jävla arg!!

Arg på att denna jäkla misstro till killar kan sitta så djupt präntat i mig.
Han är inte mina ex!
Fan!
Jag ska fan ringa en kompis nästa gång och prata av mig så att det går över ist för att reagera på något i min fantasi.....

Fan...förlåt....jävla dumt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar