onsdag 2 januari 2013

Besök i min tvåa

Nu äntligen kan jag stå på benen och har även varit på jobbet i dag.

Har dock inte sovit något vidare på två nätter.
Jag hostar och hostar.
Vaknar jätte ofta bara för att hosta.

Som tur var så började jag klockan 12.00 i dag.
Mjukstart. :)

En vän till mig, som jag bara har känt i lite över ett år, sover hos mig ett par dagar.

Hon hade bråkat med sin kille, de har löst det men hon ville ta en andningspaus från honom i ett par dagar.

Så hon kom till mig i går och sover på min soffa.

Det känns ju lite konstigt. :)
Det sa jag till henne också.
Mitt hem är ju min borg.
Där vill jag vara på kvällarna i mina mysbyxor utan att behöva ta hänsyn till någon.
Stänga av ljudet på mobilen om jag vill och bara vara vara med mig själv och hunden. :)

Det har ju inget med henne att göra personligen.

Det är bara så jag känner, det skulle väl vara en annan sak om man kände personen utan och innan.

Men i kväll, (jag kan ju inte låta bli) så lagar jag mat till henne också. :)
Jag tycker om att göra det för andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar