torsdag 31 januari 2013

En Stockholmare i Malmö, tidigare än tänkt

När jag vaknade idag så kände jag mig lite låg.

Det låg "saknad" i luften....

Mitt saknande för honom hade övergått till en liten småirriterad känsla.

När han ringde i förmiddags så sa jag det.

"Men...det går säkert över under dan." sa jag, för styrkan i känslor brukar gå upp och ned.

Snabbspolar jag detta så sitter jag just nu med en tågbiljett till Malmö, i morgon fredag, på min mobil som sms. ;)

Under samtalets gång så kände han själv att saknaden var jobbig.
Han sa att han kan känna det men brukar tränga undan de tankarna.
Men nu gick det väl helt enkelt inte.

Så, han avstyrde det han skulle göra på lördag, till söndag kväll ist.

Han sa att han behövde träffa mig.

Romantiskt....ja! hahhahah

Det handlar ju om att vi har känslor för varandra och då ser man till att vara tillsammans. :)

Pluspoäng till honom, igen! :)

Dock har jag resfeber!
De som följer min blogg vet ju att jag inte har rest så mycket i mitt liv.
Jag skrev ju om tågresan upp till Härnösand som jag gjorde senast.
Fy fan vad pirrig den resan var, hahhahahah det är ju bara tåg inom Sverige.

Sen har jag aldrig i hela mitt liv varit i Malmö.

Underbart, lite chockerande fortfarande, men härligt...
I morgon får jag se honom igen! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar