måndag 4 februari 2013

Helgen i Malmö

Vilken helg!

Jag är så nöjd, glad, förvånad och lite låg för att helgen är slut....

Han har gjort saker för mig som jag inte är bortskämd med....
Som jag inte är van vid att få.

Han lagade mat till mig varje dag, han ordnade frukost, han frågade mig i bland om jag var törstig och gav mig dricka, han frågade mig om jag var små hungrig innan maten och gjorde mig en macka.

En dag då vi var utomhus och väntade på taxi så såg han att jag frös.
Vad gjorde han då?
Jo, han tog av sig sin jacka och lät mig ha den ovanpå min jacka tills vi skulle åka.
Hahahhaha jag blev så paff!

Dagen då tåget skulle gå mot Sthlm så fixade han mackor och frukt så att jag kunde ta med mig.

Han bar min väska hela vägen till tåget.
Då tåget stod på stationen så bad han mig vänta på perrongen medans han gick ombord och ställde dit min väska.
Vi tog avsked på perrongen och jag gick på tåget.
Han stod kvar utanför fönstret tills tåget började att åka....

Jag hade uttryckt en gång under helgen att det var lite obekvämt att sitta på t-centralen 22.30 och vänta på tunnelbanan hem efter tåget hade anlänt i Sthlm i söndags.

Jag messade till honom och skrev att jag var framme i Sthlm och satt på t-centralen och väntade.
Han ringde direkt och sa, "Allt bra? Jag vet att du sa att det kunde va lite obehagligt.."

Han är som sagt väldigt fåordig vad gäller känslor, men allt detta, plus hur han kramar på mig visar ganska mycket.... :)

Det han uttryckte i ord var dock att han kommer att sakna mig, han kommer att sakna hur jag tittar på honom, han kommer också att sakna min hund. :)

Jag var tyst och lät hans ord smälta in sakta... :)

Det är jobbigt med avståndet, det kan vara jobbigt med att han inte delar sina tankar med mig, men jag är väldigt nöjd just nu ändå.
Avståndet är bara en praktisk sak.
Består detta och att han fortsätter att vara en sån här bra kille så är jag sååå tacksam.

Tacksam för att våra vägar möttes och att jag fick denna fina present av universum! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar