tisdag 12 februari 2013

"Vet du vad jag älskar hos dig?"

I går då vi pratade, så sa han:

"Vet du vad jag verkligen älskar hos dig? Att du alltid säger det du tänker, det är många som inte gör det, som håller inne med saker, men man märker att det är något."

Det som hände idag känns otroligt.....

Alltså, det här är inte alls så som jag trott, jag har hoppats på det innerst inne men inte trott att det har funnits....

Jag känner mig fortfarande förvirrad...aningen paff....men någonstans, försiktigt glad.....

Vi pratade i dag.

Vi kom in på min osäkerhet, jag sa till honom att jag inte alltid vill säga mina tankar till honom.
Att jag har lärt mig sen flera år tillbaka, att man inte ska berätta alla sina osäkra tankar för en partner i början.

Det kan skrämma bort dem.
Jag hörde det senast i dag av en person, "Skulle jag dejta dig så skulle jag gjort slut för länge sen, orka."

Han svarade:

"Du.....du ska inte lyssna så mycket på andra. JAG vill att du säger allt du tänker på, alla dina osäkra tankar. Jag vill veta dem."

???????

Helt målös blev jag och är fortfarande.

Jag har aldrig, aldrig hört det av någon kille, aldrig.....

Vad skapar hans ord?

Jo, det gör mig mer avslappnad.

Hade det inte varit för att en del av mina vänner hade träffat honom, så skulle jag tro att jag bara drömmer.

Han är.... full av överraskningar...och underbar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar