tisdag 26 februari 2013

"Bättre och bättre dag för dag"

I går så kom jag på att jag inte hade behövt att gå på muggen på ett tag.

Jag blev jätte förvånad och var tvungen att kolla på klockan.
Det var kväll.

Det stämde.... Jag hade inte alls gått lika ofta som jag brukar.

Leendet spred sig i ansiktet. :)

På mornar, dessa veckor med sjukdomen, brukar jag vakna runt klockan 04-05, av mig själv, och rusa upp!

I går vaknade jag av klockan som ringde kl 07.00.
Så jag sov tills klockan ringde...
(var ju tvungen att gå upp för att ta prover)

I dag vaknade jag av klockan som ringde 07.00 och jag kunde tillomed ligga kvar i sängen och sträcka på mig! :)

Jag kom oxå på mig själv i går när jag stod och skärde grönsaker.

"Vänta här nu..... Jag står och lagar mat?!"

Hahahhaha min aptit är tillbaka!

I dag klockan 10.00 ska jag vara på plats på sjukhuset.

Jag kommer att få provsvaren....
Spännande....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar