söndag 23 augusti 2015

Vad nu? Killen I

I går fick jag ett mess från killen I.

"Godkväll finaste, vad gör du?"

Jag svarade:

"Har du skickat detta sms rätt?"

Han: "Ja, skickar jag till dig så är det menat till dig."

Jag: "Jag undrade då vi inte har pratat på ett tag."

Sen messade vi lite fram och tillbaka.

Återblick:
http://tribe75.blogspot.se/2015/06/bio-med-killen-i.html

Vi fortsatta dagen efter också.
Jag ville vara ärlig med honom.

Jag: "Vet du, jag förstår mig inte på dig."

Han ville veta vad jag hade funderat på, så jag sa som det var.

Att jag hade tänkt på om han bara var intresserad av att vara kk, att det var därför han inte var personlig och inte var så intresserad av mina personliga saker.
Att det var därför han bara hör av sig i bland.

Eller

Om han hade blivit sårad av nån tjej och att det var därför han inte vågade vara öppen och personlig. Därför var han inte så intresserad av mina personliga saker.Men att han kanske har fastnat för mig men inte vågade fullfölja.

Det han svarade förvånade mig, det förvånade mig att han var så öppen helt plötsligt.

Han: "Jag har blivit sårad 2 ggr. Därför blir jag lite rädd. Älskade när vi kramades så länge sist, ville inte släppa taget, men blev nog lite rädd.
Sen försvann jag."

(ja, det var ju det han gjorde. Det var då vi slutade att höras.)

Jag: "Tack för din ärlighet, det uppskattas."

Han: "Är alltid ärlig mot dig. När jag känner att vi kommer väldigt nära så är det som att något kopplar om i hjärnan, även om jag gillar det jag gör."

Sen messade vi lite om annat.

Efter ett tag så fick jag ett spontant infall.
Jag messade honom:

"Ska du inte ta din snygga bil och ditt söta tryne och hämta upp mig och åka till affären?"

Han: "Undra om det är snygga bilen eller det söta trynet du vill åt mest nu. Hahhahah"

(Vi skämtar ofta.)

Han kom och hämtade mig och jag gjorde det jag skulle, sen körde han hem mig, följde med upp en kortis, hämtade hunden och följde med ut på en promenad.

Den sida jag såg hos honom denna gång, var annorlunda.
Mitt intresse för honom började att vakna igen.

Han höll om mig ofta och vi kramades länge.

Så jag vet inte vad som händer nu... och vad som hände egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar