onsdag 26 augusti 2015

Synen försvann

I går efter intervjun så åkte jag för att storhandla.

Jag var helt röd i ansiktet.
Jag kan bli så om något är fel.
Överansträngd, trött, osv.

I affären så fick jag helt plötsligt problem med synen.

Det var som att någon hade tagit kort på mig med en blixt.
Jag såg den där pricken överallt.

Den gjorde så att jag inte såg ordentligt och jag fick titta på prislappen länge för att gissa vad det stod.

Det blev bara värre och värre.
Pricken/synbortfallet blev bara större och större.

Jag blev lite orolig.

Sen efter kanske 30 min så började det att försvinna.

Jag hade svårt att koncentrera mig efter det.
Då jag skulle kolla på kvittot så kunde jag inte fokusera på texten.

Jag såg allt men fick inte i hop det.

Fick koncentrera mig mycket.

Jag ville bara komma hem och lägga mig ner.

Det började att göra ont i huvudet.
Fast på olika ställen, små punkter bara.

Först i tinningen, som en enkrona i storlek.
Sen flyttade det sig till uppe på huvudet.
Sen bak i huvudet.
Sen typ bakom ögat/vid ögonbrynet.

Då jag kom hem så la jag mig på soffan och slumrade till direkt.

Efter ca 45 min så tvingade jag upp mig då hunden behövde gå ut.
Jag var jätte, jätte trött/matt och det tog ett tag för det att gå över.

Det var läskigt.

Jag har ju migrän i bland men har aldrig varit med om det där.

Så jag har inte en aning om vad det var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar