fredag 7 augusti 2015

Åter en hektisk helg

I helgen händer det massor igen.

Just nu vill jag bara sova...... :)

I dag, fredag, ska jag och hunden på middag hos en gammal klasskamrat.

Vi har inte setts på..... ca 25 år.

Herre gud, är det så länge sen? :)

I morgon har en kompis en jätte stor utomhusfest, den börjar klockan ett.

Jag tänkte åka dit med hunden, vara där någon timme eller två.
De ska ha några aktiviteter, dj, man kan bada, yoga mm.

Senare samma dag, är jag och hunden bjuden på en till fest, långt åt hel....... :)

Tar ca en timme att köra dit, ett landställe.
Det är en kräftfest.

Så det händer en del i helgen.

Den unga killen messar varje dag, nåt enstaka sms.
Han ville ses i morgon, lördag.
Men det går ju inte.

Tänkte på en sak, ingen av mina vänner eller familj har frågat om hur jag har mått ang killen, D.

De kanske inte vill ta upp det, för att de tror att det har varit jobbigt för mig att prata om det.
Att om jag vill prata så säger jag nåt om det.

Ja, så kanske de tänker.

Eller så är det för att de är vana vid att jag hanterar det mesta bra.
De kanske tror att jag har släppt allt.
De tänker, "Rebecca är ju en stark tjej."

Det var ju jobbigt en stund efter om jag ska vara ärlig.

Men jo, jag släppte nog det mesta när jag lämnade hans saker.
Men visst händer det att jag tänker på det i bland.

Fast det är inte alls ofta nu. :)

Jag kom fram till att jag måste fokusera på de bra sakerna, hos killarna som har passerat mitt liv.

Faktiskt, jag ska göra det.

Lägga min energi på det, rikta om tänket. :)

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar