lördag 22 augusti 2015

Intervju eller inte?

Jag fattar ingenting.

De ringde mig från larmföretaget, en kille, klockan 14:15 i går.
Jag svarade inte då, han pratade in på svararen att jag skulle ringa honom.

Jag ringde honom klockan 15:00, han satt då i möte och skulle ringa upp mig sen.

Han ringde mig 15:40 och han ville ha in mig på en intervju på tisdag.

I dag kollar jag min mail.

Då har jag fått ett mail av en kvinna i går, från samma företag, klockan, 15:15 där hon skriver att min profil var väldigt intressant och de har övervägt mig noga men har valt att gå vidare med andra sökanden.

???

Så vilket gäller?

Jag ska kontakt han som jag pratade med och fråga.

På tal om sådant här...
Jag fick inte rollen, (när jag provfilmade för en reklamfilm) kunden valde att gå vidare med någon annan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar