lördag 29 augusti 2015

Järn

Jag somnade klockan 23 i går och vaknade 7.20

Det är ungefär 8 timmar.

Jag fattar ingenting...
Om jag nu var lite dålig, hade något på G i kroppen, som en förkylning eller så, borde jag inte sova mer då?

:)

Jag har hört att kvalité gör mycket också, sömnkvalitet.

Det räknas hur bra sömn man har den natten.

Om den är bra så behövs inte massa extra timmar.

Jag kom på en sak, förut skrev jag ju att jag hade lågt i järn.
En kompis frågade förut om jag hade märkt någon skillnad, när jag åt tillskott.

Jo, jag blev inte så trött längre.

Kuren var på 2 månader och jag tog nyligen ett test för att se hur mina depåer/förråd låg.

Jag hade 61 och de ska ligga över 7.

Så de hade blivit bra. :)

Jag åt Hemoplett tabletter.

De innehöll minst med saker som min mage kan hantera.
Sånt får man ju tänka på med tarmsjukdom också. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar