fredag 21 augusti 2015

Grillchips

Jag har gjort nåt dumt....

Jag som brukar vara så duktig och ordningsam.

I hela mitt liv har jag varit det....

Kanske är det dags för ändring av det nu.... ;)

Nä, men seriöst...

Jag har inte ätit grillchips på säkert 2 år.

Jag åt jämt grillchips förut, väldigt, väldigt ofta.

Jag har gått och tänkt på dem senaste veckorna.....

Tillslut trillade jag dit...

Jag köpte en liten påse.

Den räckte till fyra dagar i rad.

Jag fick verkligen hejda mig ordentligt, annars hade jag ätit upp allt på en gång.

Jag äter ju inte potatis just nu, sen innehåller de maltodextrin och framför allt jästextrakt.

Verkligen ajabaja att äta sådant pga sjukdomen.

Men jag gjorde det...

Magen reagerade redan dagen efter, lite grann.
Dagen efter det igen.

Men sen inget mer.

Jag ska nog inte utmana det, har ju varit ganska frisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar