söndag 9 augusti 2015

Festerna

I går började dagen med dålig självkänsla.

Jag höll på med mitt hår och tappade som vanligt mycket.

Det förstörde humöret.

Jag åkte till den ena festen och var där i ca två timmar.

Kan kände mig lite obekväm där.


Det var dock fint. En utomhusfest.

Åkte sen hem, packade lite andra kläder och åkte igen.

Det tog nästan en timme att komma till den andra festen.

Jag är glad att jag åkte dit, det var lättsamt och alla var jätte gulliga.

Jag har inte skrattat så mycket på länge. :)

Min hund var jätte trött på kvällen.

Han hade ju varit med massor med folk hela dagen.
De flesta ville ju hälsa och gosa med honom. :)

Även i dag är han trött. ;)

Den sista festen var långt ut bland sommarstugor.
Det var rogivande. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar