fredag 21 augusti 2015

Killarna

Kylskåpet och jag har bara messat tre ggr på tre veckor.

Den unga killen och jag messade en del men vi fick aldrig till en träff.
Han bor långt bort och jobbar ännu längre bort.

Han har inge körkort och så vi pratade om att mötas på halva vägen.
Men det rann ut i sanden.

Det finns en söt kille på jobbet, vi har pratat lite, det ironiska var att han var från Polen.... ;)

Jag tänkte på en sak, det här med att träffa någon som är yngre.

Egentligen, vad är det för fel med det?

Egentligen.

Om det nu fungerar, vad spelar då åldern för roll?

Jag tror bara att jag är påverkad av vad vissa har sagt i livet.

En 23 årig kille är i hop med en 37 åring och de ska nu ha barn och han verkar lycklig.

Jag bryr mig för mycket om dessa oskrivna regler som finns i samhället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar