måndag 10 augusti 2015

Förkyld eller inte?

Uppdatering:

Nu helt plötsligt kliar det i halsen som det gör vid allergi.....
Kanske ska gå och köpa pollentabletter då och se om detta går över...

I går när jag var ute med hunden så började jag att nysa en hel del.
Jag blev också lite snorig.

Jag tänkte direkt på allergi då.

Men det var konstigt för jag är bara allergisk mot gräs och de ger inte allergi längre hos mig.

Det gick över sedan då jag gick in igen.

Vilket också gav mig misstanke om allergi då det försvann sedan då jag var inomhus.

Sen när jag var ute igen med hunden och kom in, så började det igen.
Lite nysningar och snorigt.

Sen gick det över.

Började dock att känna mig lite skum i halsen.

I natt vaknade jag klockan 02, då nös jag flera ggr och blev snorig.
Jag hade också ont i halsen.

När klockan ringde i morse vid 06, så kände jag mig tjock i halsen och lite snorig och allmänt matt.

Så jag stannade hemma från jobbet.

Jag klev upp långt senare, typ 10 timmars sömn med lite avbrott....

Då hade jag inte ont i halsen och var inte alls snorig på samma sätt.

Känner av lite, lite i halsen och lite, lite snorig.

Dock är jag tung i huvudet.

Jag fattar ingenting, är jag förkyld eller inte?

Är sällan förkyld, om jag har nåt lurt på gång så brukar det bara vara i ca 3 dagar och inte bryta ut.

Kanske är det något sånt och att mycket sömn gjorde gott.

Ja, ja.. jag är hemma i dag och tar det lugnt i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar