lördag 25 april 2015

Magstrul...

Jag fattar inte!!

Jag blev ju dålig i magen efter rödbetorna.
Men jag är det fortfarande.

Inte lika illa men jag är fortfarande dålig.

I går kväll var det nästan samma sak....

Jag fattar inte...

Kändes ju som att jag var på bättringsväg.
Kanske är så att tarmen är jätte känslig så om magen nu reagerade på för mycket rödbetor så kanske man retar tarmslemhinnan som startar ett skov?

Jag känner mig också helt mörbultad.
Jag ska på dop i dag men jag är så tveksam till det.

Ska börja göra mig ordning så får vi se.

Känns som att jag har feber och känner mig allmänt sjuk.

Egentligen borde jag kanske bara ligga och vila i dag.....

När jag är dålig så behöver jag mycket sömn.
Jag brukar lätt sova 10 timmar då.
Nonstop.

Jag har inte fått sova ordentligt i veckan och då tar ju kroppen mycket stryk.
Den hinner inte läka ordentligt.

Sen på jobbet är det väldigt tunga lyft så då får ju kroppen vila ännu mindre.

Så det känns som att man är tom på energi...
Bara att gå ut med hunden känns tungt.

Jag blir väldigt andfådd av minsta lilla trappa eller backe.

Ja, det lutar nog att stanna hemma i dag....
Har ju bara helgen på mig att bli bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar